Rekisteriseloste

Rekisteriseloste
1. Rekisterinpitäjä

Fidoca
Pirkkalaistie 1    
37120 Nokia
Y-tunnus 2523620-4
fidocasuomi@gmail.com

www.fidoca.fi / www.platinumsuomi.fi


2. Rekisteriasioista vastaava yhteyshenkilö

Tuomas Järvinen
fidocasuomi@gmail.com
Puh. +358 40 3519959


3. Rekisterin nimi

Fidoca / Platinumsuomi asiakasrekisteri.
4. Käyttötarkoitus

Rekisteriä käytetään asiakassuhteen hoitamiseen ja liiketoiminnallisten päästösten tietolähteenä. Rekisteriä voidaan käyttää markkinointiin, muttei kuitenkaan sähköiseen markkinointiin ilman vastaanottajan lupaa.
5. Rekisterin tietosisältö

Asiakasrekisteri koostuu kahdesta rekisteristä:   

Rekisteri Fidocan verkkokaupoista sisältää asiakkaan nimen, sähköpostin, laskutusosoitteen sekä tilaustiedot.
Fidoca / Platinumsuomi verkkokaupan tietokanta sisältää kaiken asiakkaan verkkokaupassa olevan tiedon. Rekisterinpitäjällä on pääsy tietokantaan ongelmatilanteiden ratkaisemiseksi.

6. Säännönmukaiset tietolähteet

Asiakasrekisterin pakolliset tiedot saadaan rekisteröintilomakkeesta. Asiakas voi milloin tahansa muuttaa ja täydentää tietoja Fidoca / Platinumsuomi verkkokaupan hallintatyökalulla.
7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle

Asiakasrekisterin sisältöä ei luovuteta Fidoca:n ulkopuolelle.
8. Rekisterin suojauksen periaatteet

Kaikki rekisterin tiedot on tallennettu ATK-järjestelmiin, jotka ovat huolellisesti suojattuja sekä verkon osalta kuin fyysisesti. Tietoihin pääsevät vain avainhenkilöt ja niiden tarkastelu vaatii käyttäjätunnuksella ja salasanalla kirjautumisen.
9. Tarkastusoikeus ja tarkastusoikeuden toteuttaminen

Allekirjoitetulla kirjeellä on mahdollista saada tietää itseä koskevat tiedot maksuttomasti kerran vuodessa.
10. Tiedon korjaaminen ja tiedon korjaamisen toteuttaminen

Omia tietoja voi korjata suoraan hallinnasta.
11. Muut mahdolliset oikeudet

Rekisteröidyllä on oikeus kieltää rekisterinpitäjää käsittelemästä häntä itseään koskevia tietoja suoramainontaa, etämyyntiä ja muuta suoramarkkinointia sekä markkina- ja mielipidetutkimusta varten.